چگونگی کاهش بی اشتهایی و استفراغ برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونگی کاهش بی اشتهایی و استفراغ برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD؟
چگونگی کاهش عدم Apetido و استفراغ برای Paicnete با CKD مرحله 4 یک بیمار از ما خواسته وجود دارد: "او را معرفی کرده است مرا گیج به تازگی من استفراغ کرد و به همین دلیل من نمی تواند به خوبی به دلیل عدم اشتها غذا خوردن. اجازه دهید من می دانم که می توانم روی صحنه 4. با تشکر از شما انجام about'm. "در این مورد، دو حمام پا و طب سوزنی می تواند مانند این درمان کمک به کاهش علائم وجود دارد. اجازه دهید ما دو درمان را برای شما به حساب در این مقاله است.
چرا علائم رخ می دهد؟
بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برخی از علائم مانند عدم apetido، حالت تهوع و استفراغ، و غیره هستند برای اختلالات گوارشی، هر فرد دارای شرایط مختلف. معمولا BLD nitróneno (نیتروژن خون مخفی) افزایش یافته است با توجه به paicentes از نارسایی کلیه، ناشی از اوره آمونیاک رنج می برند، چیزی است که می تواند به مخاط دستگاه گوارش را تحریک و باعث تهوع. سپس تابع غلظت خود کاهش می دهند. در شب، مقدار ادرار اغلب، از دست دادن آب غلظت خون شود. در این مورد، سطح nitróneno خون مخفی افزایش یافته و علائم تهوع و استفراغ ایجاد می شود.
بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارند انسولین بالا، التهاب و سموم. آنها کسانی هستند که می تواند عدم apetido میشوند.
چه درمان شما می توانید برای آنها از بین بردن؟
اول، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مقدار زیادی آب در صبح می نوشند. آن را بسیار موثر برای جلوگیری از استفراغ است که جدی تر است. دوم، درمان طب سوزنی طب سنتی چینی گزینه ای است که می توانید apetida برای بیماران بهبود است. همانطور که همه ما می دانیم، طب سوزنی بخش مهمی از طب سنتی چینی است. این شامل وارد کردن سوزن فلزی بسیار نازک در نقاط خاصی در بدن برای درمان بیماری. در پایان، توصیه می کنیم که شما می توانید درمان حمام پا برای از بین بردن حالت تهوع و استفراغ و عدم apetido را، این است که از طریق نقاط پا به بهبود عملکرد کلیه و کاهش علائم ریشه.
در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب سنتی چینی و یا هر گونه مشکلی. شما می توانید ما را در هر راه تماس بگیرید: پیام زیر ترک، ارسال ایمیل به





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: